پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سجاد کریمی-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه با بیان این که راهیان نور انتقال دهنده پیام شهدا به جوان امروز است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداست.

حجت الاسلام سجاد کریمی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، گفت: بیش از 170 نفر از طلاب بسیجی حوزه های خواهران استان کرمانشاه در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه افزود: اعزام طلاب به این مناطق برای تجدید عهد و پیمان با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا بوده است.

وی با بیان این که راهیان نور انتقال دهنده پیام شهدا به جوان امروز است، ادامه داد: طلاب بسیجی استان کرمانشاه با حضور خود در این مناطق با مجاهدت های شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی از نزدیک آشنا شدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه با تاکید بر اینکه راهیان نور تاثیر بسیار معنوی بر روحیه طلاب دارد، گفت: در این سفر معنوی، طلاب خود را در سختی ها و مشکلاتی که رزمندگان اسلام در آن زمان برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده اند شریک می دانند و پشتیبانی از ولایت فقیه، شهدا و امام شهدا را الگوی زندگانی خود قرار می دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha