پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معلمین نمازگزار در مساجد شهرستان یزد تجلیل شدند

حوزه / به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و برای قدردانی معلمان که به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، شغل انبیاء را دارند و برای دانش آموزان زحمات فراوانی می کشند، با هماهنگی ائمه جماعات مساجد یزد از معلمین نمازگزار تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ پیش از ظهر امروز در پنجمین روز از هفته معلم که با عنوان«روز معلم، مسئولیت پذیری و هدایت انقلابی»نام گذاری شده است با اعلام هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ، توسط ائمه جماعات مساجد استان، از کلیه نمازگزار تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و برای قدردانی معلمان که  به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، شغل انبیاء را دارند و برای دانش آموزان زحمات فراوانی می کشند، با هماهنگی ائمه جماعات مساجد یزد از معلمین نمازگزار تقدیر شد.

وی با اشاره به هدف اجرای این برنامه ها در سطح استان یزد، خاطر نشان کرد: توجه هر چه بیشتر مردم، به‌ویژه مؤمنین به مقام معلم و معرفی آن عزیزان به سایر نمازگزاران، برای الگو گرفتن جوانان و نوجوانان مسجدی از این علمداران علم و فرهنگ است.

همچنین حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات استان یزد با حضور در مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان یزد از معلمان زحمتکش این مدرسه تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha