جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان این که بداخلاقی سیاسی موجب از بین رفتن فرصت های خدمتگزاری به مردم و کشور می شود، تصریح کرد: نبود تقوای سیاسی باعث می شود، کشور متحمل آسیب های جبران ناپذیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، تقوا  را  مهمترین شاخص رئیس جمهور آینده دانست و گفت: کسی که تقوا داشته باشد، خدا ترس است و حاضر نیست، نافرمانی خدا را انجام  دهد.

وی با بیان اینکه انسان های باتقوا براساس دستورات قرآن  و سیره اهل بیت (ع)  در مسیر خدمتگزاری بی منت به مردم گام برمی دارند، افزود: رئیس جمهور آینده باید به عنوان خدمتگزاری شایسته، به دور از مسائل جناحی، براساس وصیت نامه امام راحل(ره) و معیارهای مقام معظم رهبری عمل کند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، عدم قدرت طلبی و تشنه خدمتگزاری را از معیارهای رئیس جمهور مطلوب دانست  و افزود: رئیس جمهور آینده باید شیفته خدمت به مردم باشد، نسبت به امور کشور خصوصا مناطق محروم و پابرهنگان کشور شناخت کافی داشته باشد و برای رفع مشکلات تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید وزارائی را انتخاب کند که دردمند  و درد آشنای جامعه باشند و نسبت به رفع مشکلات محرومین دغدغه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید خدامحوری و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت ها قرار دهد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی کند، ابراز داشت: اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا شود، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کاشان، تقوای سیاسی را یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهور اصلح دانست و ابراز داشت: کسی که تقوای سیاسی دارد هیچ گاه جناحی با مسائل برخورد نمی کند و در عزل و نصب ها براساس شایسته سالاری عمل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان این که بداخلاقی سیاسی موجب از بین رفتن فرصت های خدمتگزاری به مردم  و کشور می شود، تصریح کرد: نبود تقوای سیاسی باعث می شود، کشور آسیب های جبران ناپذیری بخورد.

وی در پایان تاکید کرد: براساس رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، طلاب و روحانیون باید معیارها  معیارهای اصلح را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha