پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ولایت پذیری، حرکت در مسیر ولایت، کار جهادی و ارزشی بودن از مهمترین شاخصه‌های کاندیدای اصلح است.

حجت الاسلام علی دلدار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات، اظهار کرد: براساس فرموده رهبر معظم انتقلاب اسلامی، انتخابات نفس تازه ای در کشور است،ایشان در بیانات خودشان فرمودنده اند که : « آراء یکایک شما مردم سهمی است ،ازهمان سرمایه گذاری و سپرده گذاری. هر رأیی که شما در صندوق می اندازید، مثل این است که یک بخشی از پول آن سپرده را دارید تأمین می کنید».

 مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند با بیان اینکه هر رای یک امانت است، افزود: باید ملاک های انتخاب اصلح را مد نظر قرار داده و برای انتخاب درست تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: هوشیاری مردم، آبروی اسلام، کشور و دین را در بر دارد، لذا کاندیدا و طرفداران آنها باید از دروغ گفتن و وعده‌های واهی و بستن اهانت و افترا به یکدیگر خودداری کنند.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه دروغ، افترا، تهمت و ... خواسته دشمن است، افزود: باید بدانیم رسیدن به مقصود با ظلم محقق نمی‌شود و طرفداران کاندیداها بدانند، با دروغ و افترا به دیگران تنها دین آنها از بین می‌رود.

وی با بیان این که به طور یقین مردم رئیس جمهوری را دوست دارند، که اهل صبر و تحمل، انتقاد پذیر، تلاشگر و سعه صدر داشته باشد، ابراز داشت: تلاش رئیس جمهور باید مستمر و همیشگی باشد، نه اینکه تنها در روزهای پایانی دولت این اتفاق بیفتد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند گفت: طلاب و مبلغان در این ایام وظیفه دارند، علاوه بر دعوت به حضور حداکثری مردم، ویژگی‌های انتخاب اصلح و کارآمد را از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبیین کنند.

حجت الاسلام دلدار خاطرنشان کرد: ولایت پذیری، حرکت در مسیر ولایت، کار جهادی و ارزشی بودن از مهمترین شاخصه‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مرد در انتخابات یأس و نا امیدی دشمنان را به همراه دارد و مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی و با انتخاب اصلح خود بار دیگرنقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی، انتخاب مسئولان عادل، مجرب و کاردان از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha