جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه/ امام‌ جمعه شهرستان شیروان تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در جریان تبلیغات انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اخلاق انتخاباتی فقط به زبان نیست بلکه کاندیدای محترم باید در رفتار و کردار هم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی خطاب به تمام افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، گفت: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات، حفظ شان رقبا از سوی طرفداران هریک از نامزدها و احترام به قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه لازم و ضروری است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: نامزدها و هواداران باید از تخریب رقبا پرهیز کنند، چرا که تخریب و دروغ با مکتب اهل‌بیت (ع) و دین اسلام سازگاری ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید فرامین و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد و مردم و مسئولان بر اساس این رهنمودها عمل کنند، گفت: اعتقاد و تبعیت از ولایت‌فقیه برای انتخاب کردن فرد اصلح در انتخابات پیش رو به‌ عنوان یک اصل مطرح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیاز است که مردم طبق تکلیف شرعی و عقلی خود در این رویداد سیاسی مهم کشور حضوری فعالانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و ولایی بودن خود را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha