جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ نیروهای انقلابی بحرین در جدیدترین بیانیه خود تاکید کردند: در صورت صدور هرگونه حکمی علیه شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه آل خلیفه،‌ مردم با پوشیدن کفن به خیابان ها می آیند و صدای تکبیر از مساجد پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ در آستانه محاکمه احتمالی شیخ عیسی قاسم در موعد مقرر خود در ۱۷ اردیبهشت توسط دادگاه وابسته به آل خلیفه فضای بحرین متشنج است.

از سویی علما و نیروهای انقلابی و مردم اعلام کرده اند تا پای جان از شیخ عیسی قاسم حمایت خواهند کرد و اجازه جسارت به ایشان را نخواهند داد و از سوی دیگر نیروهای امنیتی آل خلیفه با حمایت نیروهای امنیتی سعودی و تجهیزات نظامی ضد شورش به خیابان ها آمده و به تحریک مردمی می پردازند که از روزهای گذشته به خیابان ها سرازیر شده اند.

در این راستا نیروهای انقلابی بحرین در جدیدترین بیانیه خود تاکید کردند: در صورت صدور هرگونه حکمی علیه شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه آل خلیفه،‌ مردم با پوشیدن کفن به خیابان ها می آیند و صدای تکبیر از مساجد پخش خواهد شد و در اعتراض به این اقدام آل خلیفه تمام اماکن تجاری و آموزشی و مدارس تعطیل خواهند شد و همه مردم یکپارجه آماده شهادت خواهند بود.

نیروهای انقلابی بحرین خطاب به مردم انقلابی و حامیان شیخ عیسی قاسم تاکید کردند از درگیری مستقیم با نیروهای امنیتی خودداری کنند هر چند که نیروهای امنیتی عوامل تحریک مواجهه را ایجاد کرده اند،‌اما مردم بر حرکت مسالمت آمیز خود اصرار می ورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha