جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تسلیت مدیر حوزه به مردم گلستان

حوزه / مدیر حوزه های علمیه در پیامی ضمن ابراز همدری و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه انفجار معدن آزاد شهراستان گلستان تصریح کرد: از همه مسئولان دلسوز و متعهد می‌خواهم در رسیدگی به خانواده های مصیبت زده و مصدومان اقدامات فوری ومناسبی را پیش گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تأسف بار و تلخ جان باختن جمعی از کارگران زحمت کش در حادثه انفجار معدن آزاد شهراستان گلستان و مصدومیت و گرفتاری برخی از عزیزان موجب تألم و تأثر شدید گردید.

خداوند متعال خانواده های داغدار و مصیبت زده را صبرو اجر عنایت نموده ، مصدومان و مجروحان این واقعه ناگوار را شفای عاجل عنایت نماید.

ضمن تشکر از تمامی دستگاههای امدادرسان که برای نجات جان کارگران عزیز تلاش نموده اند از همه مسئولان دلسوز و متعهد می‌خواهد در رسیدگی به خانواده های مصیبت زده و مصدومان اقدامات  فوری ومناسبی را پیش گیرند ، بدین امید که جانباختگان این حادثه تأسف بار مشمول رحمت و مغفرت الهی قرار گیرند و همه خانواده های مصیبت دیده از این آزمون بزرگ صبر و شکیبایی سربلند بیرون  آیند.

علیرضا اعرافی                                                                                                                                                                                                                                                                                 مدیرحوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha