پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه بوشهر

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری المپیاد علمی طلاب، در این استان خبر داد و گفت: مسابقات علمی درون استانی، جهت ارزیابی و رتبه بندی علمی مدارس علمیه استان در آینده نزدیک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات علمی مرحله استانی در بوشهر خبر داد و گفت: این مسابقات بین طلاب مدارس علمیه در سه نقطه استان برگزار شد که به ترتیب 24 نفر در مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع)کنگان، 19 نفر در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و 10 نفر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر شرکت کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، مجموع شرکت کنندگان در استان بوشهر را 53 نفر اعلام کرد و افزود: طلابی که در این مسابقات حد  نصاب نمره قبولی را کسب کنند به مرحله کشوری که در تابستان برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: طلاب شرکت کننده به ویژه افرادی که حائز رتبه شوند از طرف مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر به طور ویژه مورد تقدیر قرار می گیرند.

حجت الاسلام نعمتی، هدف از برگزاری این مسابقات علمی را ایجاد رقابت و نشاط علمی و ارزیابی سطح علمی طلاب بوشهر دانست و گفت: نتایج آزمون تا پایان اردیبهشت ماه از طریق سایت اینترنتی معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور اعلام می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از برگزاری مسابقات علمی درون استانی بین مدارس جهت ارزیابی و رتبه بندی علمی مدارس علمیه استان در آینده نزدیک خبر داد

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha