جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مبلغین در حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: روحانیونی که تمایل به حضور در مناطق فاقد روحانی در استان داشته باشند در ایام انتخابات برای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اعزام می شوند.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ در حاشیه جلسه مبلغین در حوزه علمیه یزد که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه تعداد 85 نفر ار مبلغین در سطح شهرستان یزد در حال انجام تبلیغ دین و احکام دینی هستند که به صورت ماهیانه با تشکیل جلسه ای به مرور برنامه ها ، وظایف و عملکرد خود در شهرستان های مختلف می پردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه در ایام با مسئله مهم انتخابات روبه رو هستیم، با دعوت از مبلغین جلسه ای را برای تبادل افکار و نظریات دوستان تشکیل دادیم، افزود: در این جلسه به فعالیت ها و کارهایی که مبلغان در زمینه انتخابات و تاثیر آنها بر حضور حداکثری مردم در مناطق محروم استان اشاره شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در این جلسه عنوان شد ، بحث این بود که روحانیون و مبلغین برای حضور مردم درصحنه انتخابات بایستی احساس مسئولیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و به سادگی از کنار این مسئله حیاتی برای کشور عبور نکنند.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: در نهایت با صحبت ها و مسائلی که دوستان بیان کردند قرار شد تا مبلغین طرح هجرت در هر شهرستان، با برگزاری جلساتی به تبادل نظر بپردازند و راهکارهایی را برای هر منطقه بکار گیرند تا در رسیدن به هدف اصلی که تبیین حضور مردم در صحنه انتخابات است اثر بخش باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد در پایان با بیان اینکه این معاونت آمادگی را دارد که افرادی که مایل به حضور در مناطق فاقد روحانی هستند جهت امر تبلیغ در زمینه انتخابات برای دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای ، اعزام کند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha