شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 415008
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
سود بانکی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: اخلاق و رفتار و عملکرد یک مجموعه بانکی باید وابسته به مکتب اسلامی باشد، چرا تمامی نتایج این عملکردها در منظر مردم انعکاس می یابد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر بانک ملت استان قم گفت: حراست در یک مجموعه نباید به معنای هراس داشتن باشد و باید چهره عطوفت و رحمتی که دارد، مورد توجه جدی واقع شود و محیط سالم سازی شود و افراد لایق و شایسته برای مناصب مهم شناسایی شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات و فعالیت های بانک ملت در سطح استان قم افزود: اخلاق، رفتار و عملکرد یک مجموعه بانکی باید وابسته به مکتب اسلامی باشد، چرا تمامی نتایج این عملکردها در منظر مردم انعکاس می یابد.

امام جمعه قم افزود: از مهم ترین وظایف یک بانک اعطای تسهیلات، کمک به مردم، خدمت به اقتصاد کشور، حفظ و امنیت پولی و مالی کشور است و باید این وظایف به نحو احسن انجام بگیرد.

وی یادآور شد: سالم عمل کردن و طهارت داشتن، تنها راه آبرومند ماندن یک بانک در جامعه است و امید داریم به فضل الهی مجموعه بانک ملت استان قم از آسیب ها مصون بماند.

خاطر نشان می شود: در ابتدای دیدار، ابراهیم کیارش مدیر بانک ملت استان قم ارائه گزارشی از فعالیت های شعب بانک ملت در سطح استان قم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، بانک ملت شروع به فعالیت کرده و طی این سال های بعد از انقلاب طرح های بزرگی را به سرانجام رسانده  و در مبحث خرید نقدی گندم در سال های گذشته و طرح خودروهای فرسوده پیشتاز بوده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha