پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه / حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، گفت: احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌های روحانیون و هیئات مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد‌، پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هیئات مذهبی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: خدمتی که شهید مطهری به هیئات، مداحان، روضه خوانان و ... کرده، بسیار ارزشمند و بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد‌ افزود: پیش از انقلاب، عموماً از امام حسین (ع) به عنوان حسین مظلوم یاد می‌کردند، اما سیدالشهدا (ع) در عین مظلومیت، حرکت و فریادش در همه جهان طنین انداز شد و حماسه‌ای عظیم را رقم زد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل هیئت و عزاداری تنها نوحه خوانی و سرودن شعر نیست، اظهار داشت: هدف از عزاداری باید احیاء و اجرای دستورات دین در پرتو حکومت اسلامی باشد، لذا  اگر ما معتقد به عشق و محبت به خداوند متعال و اهل بیت(ع) هستیم، باید در عمل هم از آن‌ها اطاعت کنیم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، گفت: احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌های روحانیون و هیئات مذهبی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان تصریح کرد: مسئولان، ائمه جماعت و مداحان توجه داشته باشند که هدف نهایی عزاداری متعالی شدن به اخلاق الهی و اهل بیت (ع) باشد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha