پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه مردم باید معیارهای کاندیدای اصلح که رهبر معظم انقلاب بارها به آنها اشاره داشته را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق قانونی شهروندان در نظام مردم سالاری دینی است.

حجت‌ الاسلام یونس گلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با تاکید بر اینکه در انتخابات یکی از مهم‌ترین مسایل حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار کرد: وظیفه اصلی ما در امر انتخابات حضور حداکثری است، این مهم به نوبه خود بزرگترین ضربه را به دشمن وارد می‌کند، چرا که دشمنان نظام همواره در تلاش بوده‌اند تا حضور مردم در این عرصه کم رنگ باشد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب حق هر ایرانی است، افزود: شرکت در انتخابات برای ما یک تکلیف الهی و وظیفه ای شرعی است، لذا همه مردم در امر انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح مسئول هستند.

معاون حوزه‌ علمیه استان ایلام با تاکید بر باید مراقب باشیم که در دام دشمنان گرفتار نشویم، تصریح کرد: حضور حماسی ما در این دوره از انتخابات همانند سایر دوره های گذشته بار دیگر تمام دشمنان اسلام و نظام اسلامی را نا امید خواهد کرد.

حجت الاسلام گلی با بیان اینکه حضور و مشارکت در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و رهبری فرزانه انقلاب است، گفت: این حق برای ملت تعریف شده که فرد اصلح را با حضور و رای خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید معیارهای کاندیدای اصلح که رهبر معظم انقلاب بارها به آنها اشاره داشته را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق قانونی شهروندان در نظام مردم سالاری دینی است.

معاون حوزه‌ علمیه استان ایلام یادآور شد: شرکت مردم در انتخابات، علاوه بر اینکه حق مردم از جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است، تکلیفی الهی نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha