شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غرفه دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی با بیش از۳۰ عنوان کتاب و نشریه علمی در نمایشگاه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی همزمان با سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب برپا شده و تولیدات و منشورات علمی و تخصصی و همچنین کتاب‌های منتشر شده خود را در این غرفه واقع در سالن ناشران دانشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در سی و امین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حدود 20 عنوان کتاب به زبان فارسی و عربی و تعدادی از نشریات علمی- پژوهشی، علمی-ترویجی و علمی- تخصصی و همچنین با  15 عنوان کتاب تالیفی  و ترجمه رئیس این دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری را عرضه کرده است.

 کتاب های «دین و مدرنیته و پسا مدرنیته»، «سلسله بحث های خارج اصول فقه 1و 2»،  «کتاب البیع  الجز الاول و الثانی»، «صفات جمال و جلال خدا در نهج البلاغه»، «حدیث آرزومندی»، «الطاف خداوند» و ... از جمله کتاب های تالیفی و ترجمه ای که در این غرفه عرضه شده است.

کتاب هایی همچون «فرهنگ تقریب 1و 2»، «البلاغه الواضحه»، «رمز بیداری»، «الفقه الحنفی»، «تاریخ عثمانی و خاورمیانه»، «مجموعه مقالات همایش امر به معروف و نهی از منکر»، «مجموعه مقالات همایش اجتهاد در دوره معاصر»، «مجموعه مقالات علامه شیخ محمد عبده و علامه شیخ محمدرضا مظفر»، «جنین شناسی قرآن»، «کشف کشتی نوح»، «همبستگی مذاهب اسلام» و... از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در نمایشگاه کتاب امسال ارائه شده است.

همچنین برگزاری نشست‌های علمی و میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف از برنامه‌های جنبی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی در طول برگزاری سی و امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از غرفه انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی واقع در سالن ناشران دانشگاهی سالن شماره 105غرفه 160 دیدن کنند.

گفتنی است، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری در محل شهر آفتاب واقع در حرم مطهر امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha