جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 415055
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
شیخ احمد قبلان

حوزه/رئیس دارالافتاء جعفری لبنان گفت: امنیت بدون توسعه محقق نمی شود و ما از دولت می خواهیم در تمام مناطق لبنان حضوری چشمگیر و قدرتمند داشته باشد و با عوامل نا امنی به شدت برخورد کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان رئیس دارالافتاء جعفری لبنان به همراه گروهی از علما روز گذشته با جمعی از علمای بعلبک ـ هرمل دیدار کرد و در جریان اوضاع عمومی و امنیتی و معیشتی و اجتماعی منطقه قرار گرفت و علاوه بر آن به شکایت ها و گلایه های مردم گوش فرا داد که خواسته اکثر مردم نیز در این دیدار بر مساله امنیت و پیگرد و مجازات تررویست ها و عوامل نا امنی متمرکز بود.

وی در این دیدار همبستگی و حمایت خود را نسبت به مردم این مناطق اعلام کرد و افزود: امنیت بدون توسعه محقق نمی شود و ما از دولت می خواهیم در تمام مناطق لبنان حضوری چشمگیر و قدرتمند داشته باشد و با عوامل نا امنی به شدت برخورد کند.

از سوی دیگر شیخ قبلان و هیئت همراه وی با شیخ خالد صلح مفتی بعلبک ـ هرمل دیدار کردند و از سوی آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان و دارالافتاء شیعه شهادت شهید خلیل صلح از جوانان خاندان "صلح" را به وی تسلیت گفت.

قبلان جنایت به شهادت رساندن شهید خلیل صلح توسط اوباش را جنایتی بزرگ دانست و تاکید کرد تمام عوامل نا امنی باید به دستگاه قضایی تسلیم شوند تا زمینه برای فعالیت علما و عقلا و حکما فراهم شود و صدای آنها شنیده شود و زبان عقل و حکمت بر زبان قتل و کشتار چیره شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha