پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مهدی صادقی استاندار جدید قم

حوزه/ استاندار قم با اشاره به هماهنگي هاي صورت گرفته با نماينده آيت الله العظمي سيستاني ، از احداث بيمارستان ۱۱۰ تخت خوابي تخصصي قلب در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدی صادقی استاندار قم در نشست مشترك با حجت الاسلام والمسلمين شهرستاني نماينده آيت الله العظمي سيستاني گفت: با توجه به نیاز مبرم استان قم در بخش بيمارستان هاي تخصصی و مجهز و عنايت ویژه حضرت آیت الله العظمي سیستانی و نماینده ايشان به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی مردم استان، در آینده نزدیک بیمارستان تخصصی قلب و عروق در قم ساخته مي شود.

استاندار قم بلوار مرجعیت، حد فاصل بلوار آیت الله بروجردی و انتهای شهرک قدس را محل جانمايي اين پروژه عنوان و اظهار داشت: امیدواریم با تمهيدات اتخاذ شده و پيگيري هاي سريع دستگاه هاي مرتبط، شاهد آغاز عمليات اجرايي اين پروژه عظيم درماني باشيم.

وي با بيان اين كه بیمارستان مذکور با حمايت و تامین اعتبار از سوی دفتر حضرت آیت الله سیستانی ساخته خواهد شد افزود: اين بيمارستان، با ظرفیت 110 تختخواب، یکی از مجهزترین و مدرن ترین بیمارستان های تخصصی کشور خواهد بود.

استاندار قم با تقدير از عنايت و همراهي علما و خيرين نسبت به توسعه و ارتقاء زيرساخت هاي حوزه بهداشت و درمان استان قم تصريح كرد: با احداث این بیمارستان، تحول شگرفی در زمينه خدمات رساني مناسب به زائرين و مجاورين حرم كريمه اهل بيت(س) ايجاد خواهد شد.

شايان ذكر است: طي تفاهم نامه صورت گرفته، یک قطعه زمین به مساحت بیست هزار متر مربع برای ساخت بیمارستان تخصصی قلب از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به حجت الاسلام والمسلمين شهرستاني جهت تأسيس اين بيمارستان واگذار گرديد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha