پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه شورای حوزه علمیه یزد

حوزه / در جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد بر ضرورت توجه به بحث مشاوره های ازدواج، درسی، خانوادگی و ... طلاب تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ دبیر شورای حوزه علمیه یزد در شصت ونهمین جلسه این شورا صبح امروز با حضور آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: در ابتدای این جلسه دو طرح که به دبیرخانه شورا ارسال شده بود توسط هر یک از اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد فیاضی خاطر نشان کرد: بعد از آن گزارشی از تمام مصوبات شورای حوزه علمیه یزد در سال گذشته که در 9 جلسه برگزار شده بود، توسط دبیر جلسه ارائه گردید و تمام پیگیری های و مصوبات و عملکردها به اعضاء تحویل داده شد.

وی افزود: پس از ارائه گزارش ، پیشنهاداتی از سوی اعضای شورا ارائه شد که در سال 96 برای بهبودی هرچه بیشتر و بهتر وضعیت درسی طلاب، عملکرد مدارس و نحوه  تدریس اساتید اقدام های لازم صورت گیرد.

دبیر شورای حوزه علمیه یزد یکی از مباحثی که اعضای شورای حوزه استان تاکید خاص و ویژه ای بر روی آن داشتند، بحث مشاوره های ازدواج، درسی، خانوادگی و ... طلاب بود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث مشاوره در زندگی هر فرد به ویژه طلاب قرار بر این شد تا در سال 96 نگاه جدی تری نسبت به این مسئله صورت گیرد.

حجت الاسلام فیاضی در پایان عنوان کرد: توجه بیشتر به مسئله قرآن در مدارس علمیه استان یزد یکی از مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورا، حجج اسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورا، محمد حسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد، کارگر، مدیر حوزه خواهران استان و سید اسماعیل شاکر، امام جمعه شهرستان اردکان حضور داشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha