جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 415096
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
اقتصاد اسلامی

حوزه/ اشرفی مقدم با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان اظهار کرد: اقتصاد قرآنی عاری از ربا است و اگر دستورات قرآن در جامعه پیاده سازی و به آن ها عمل شود، مشکلات کنونی رفع می شود.

محمد رضا اشرفی مقدم در گفت گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان این که امروزه فرهنگ قرآنی در خانواده ها، اقتصاد و جامعه کم رنگ شده است، گفت: اقتصاد قرآنی عاری از ربا است و باید توجه داشت که جامعه قرآنی باید از تهمت، سوء ظن و تجسس نیز پاکیزه باشد.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز ولادت حضرت ولی عصر(ع)، اظهار کرد: در منابع دینی و آیات قرآن تاکید و سفارش زیادی در راستای زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) شده است.

این فعال قرآنی با اشاره به این که در قرآن کریم و روایات اسلامی به موضوع «جهانی شدن و جهانی سازی» اشاره شده است، افزود: خداوند در آیه 105 سوره انبیاء می فرماید: «وَلَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُ‌ها عِبادِی الصّالِحُونَ» یعنی ما بعد از تورات، در زبور داوود هم نوشتیم که حتماً بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصّرف خواهند شد.

اشرفی مقدم با تاکید بر این که باید با الگوبرداری از آیات قرآن، زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم، اظهار کرد: اگر دستورات قرآنی در جامعه پیاده سازی و به آن ها عمل شود، مشکلات کنونی رفع می شود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha