پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی رضایی

حوزه/ مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن حوزه، گفت: اگر خدایی ناکرده روحانیت از انقلاب جدا شود، فاتحه انقلاب و نظام اسلامی خوانده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علی رضایی؛ پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای سه رکن است، گفت: «مردم» یکی از ارکان جمهوری اسلامی می باشند، زیرا اگر آنان در صحنه نبودند، انقلاب هیچ گاه به پیروزی نمی رسید.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه، «اسلام» را یکی دیگر از ارکان جمهوری اسلامی برشورد و تصریح کرد: تا زمانی که اسلام در کشور پررنگ باشد، دشمن راه به جایی نخواهد برد و این مسئله در دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن به خوبی مشخص شد.

وی، «رهبری و ولایت فقیه» را یکی دیگر از ارکان اصلی جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: به برکت ولایت فقیه و رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری، روز به روز بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود و بدانید اگر پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم، هیچ آسیبی به انقلاب و نظام اسلامی نمی رسد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه به نقش روحانیت در شکل گیری و صیانت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت همواره در قبال انقلاب اسلامی و صیانت از آن احساس تکلیف کرد و در این عرصه به رسالت خود به خوبی عمل می کند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن حوزه، اظهار کرد: اگر خدایی ناکرده روحانیت از انقلاب جدا شود، فاتحه انقلاب خوانده می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال توطئه و نقشه کشیدن برای این نظام الهی است، ولی طلاب و روحانیون بیدارند و اجازه نمی دهند آسیبی متوجه انقلاب شود.

حجت الاسلام رضایی در پایان با تاکید بر ضرورت تبیین معیارهای انتخاب اصلح براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلابی و مردمی بودن، تکیه بر ظرفیت های داخلی، استکبار ستیزی، دوری از اشرافی گری، ولایت مداری را از جمله این معیارها برشمرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha