جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر، منابع انسانی را بزرگ ترین ثروت یک مملکت دانست و گفت: کمک های اولیه به طور جدی به مردم آموزش داده شود و این کار باید از پیش دبستانی و دبستان آغاز گردد، چون تأثیرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار مسئولین و کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه برخی از شغل ها، شغل های ویژه ای هستند که ذات آنها عبادت است، اظهار داشت: کار اورژانس از جمله این کارهاست و به خاطر اهمیت و حیاتی بودن آن، عبادت است.

 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بزرگ ترین ثروت یک مملکت، منابع انسانی آن است، افزود: اورژانس و فوریت های پزشکی، هم مسئله حفظ و حراست از انسان و خانواده هاست و حفظ ثروت های یک مملکت است.

وی با بیان اینکه کار شما کار خیلی بزرگی است که قابل قیاس با سایر کارها نیست، تصریح نکرد: مردم از اورژانس راضی هستند و همیشه دعاگوی شما عزیزان هستند و این نشان از موفقیت شما دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تجهیزات و زیرساخت های اورژانس در استان بوشهر، گفت: ساختمان های مدرن، آمبولانس های مدرن، اورژانس هوایی و سیستم های الکترونیکی از ضرورت های اورژانس است که لازم است در جهت تحقق این زیرساخت ها، فوق العاده کار شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: ضروری است در یک نقشه آمایشی آسیب ها و فرصت ها، تمامی مناطق حادثه خیز و آسیب زا استان بوشهر شناسایی و پایگاه های اوژانس در آن نقاط یا نزدیک آن، ساخته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فاصله زمانی رسیدن اورژانس به بیمار بسیار حیاتی است که لازم است با آموزش های عمومی کمک های اولیه به مردم، از این زمان حیاتی جهت مراقبت از بیمار، بهترین استفاده را کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر تأکید کرد: کمک های اولیه به طور جدی به مردم آموزش داده شود و این کار باید از پیش دبستانی و دبستان آغاز گردد، چون تأثیرگذاری بیشتری دارد.

لزوم اعتماد به جوانان

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، همچنین در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وجود جوانان نخبه و توانمند در ایران اسلامی، گفت: با توجه به توانایی جوانان نخبه و هوشمند، با ساماندهی این افراد در شرکت‌‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و اعتماد به آنان، می‌توان در عرصه تولید تحول ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در صنایع عظیم و بزرگ از جمله صنایع مستقر در پارس جنوبی گفت: طبق قانون صنایع بزرگ که دارای آلایندگی هستند باید دارای پیوست فرهنگی باشند تا به مناطق پیرامونی آن صدمه و خسارت وارد نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha