جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی باید مجاهدت کرد، گفت: برای جانفشانی در راه پاسداری از انقلاب باید رویکرد انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در دیدار با فرمانده سپاه استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزارشد، به اقتدار نیروهای مسلح اشاره کرد وگفت: اقتدار نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه و ارتش ایران اسلامی سبب ایجاد رعب و وحشت در وجود دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده و استکبار جهانی در برابر قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی مستأصل است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان تهدیدات خود را عملی نمی کنند به واسطه اقتداری است که در نیروهای مسلح کاملا وجود دارد .

وی با بیان این که برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی باید مجاهدت کرد، ابراز داشت: برای جانفشانی در راه پاسداری از انقلاب باید رویکرد انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنینی قدرت نیروهای مسلح شاهد امنیت پایدار در مرزهای کشورهستیم و این مسئله سبب شده که ایران به عنوان امن ترین کشور دنیا شناخته شود.

عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: آمریکا واسراییل از توان موشکی ایران در هراس هستند که این مهم به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه انقلاب اسلامی حاصل شده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha