شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی اصفهانی

مدیر حوزه علمیه همدان، تبلیغ دین را توفیق الهی دانست و با تاکید بر این که جامعه امروزبه مبلغان جوان، انقلابی و با سواد نیاز دارد، گفت: برای مجاهدی که در راه اسلام قدم گذاشته است، ترس و حزن و اندوه معنا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و مراسم عمامه گذاری طلاب همدانی، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: بصیرت افزایی به خصوص در مسأله مهم انتخابات برای طلاب علوم دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که مسیر الهی خستگی ناپذیر است، افزود: برای مجاهدی که در راه اسلام قدم گذاشته است، ترس و حزن و اندوه معنا دارد.

وی با بیان این که طلابی که ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند، در راه بندگی و تبلیغ دین الهی قدم گذاشته اند و این کار آنها قابل تقدیر است، ابراز داشت: جامعه امروز نیازمند مبلغان جوان، باتقوا، انقلابی و با سواد است.

مدیر حوزه علمیه همدان، تبلیغ دین را توفیق الهی دانست و با تاکید بر این که جامعه امروزبه مبلغان جوان، انقلابی و با سواد نیاز دارد، اظهار کرد:  معاونت تهذیب حوزه های علمیه در راستای آماده سازی طلاب برای این رسالت بزرگ و الهی فعالیت های خوبی داشته است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به این که خانواده های طلاب باید به فرزندان خود افتخار کنند، گفت: طلاب در مسیر هدایت مردم به سوی دین قرار گرفته اند، لذا باید به مسایل معنوی همچون نماز شب اهتمام بورزند و تلاش فراوانی را در سه بعد تقوا،  دروس حوزه و کسب بصیرت داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha