پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: استاد منتقل کننده علم و دانش و خرد به جامعه است و نقش مهمی در روشنگری و ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی شاگردان دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با اساتید، معلمان برگزیده و فرهنگیان با اشاره به اینکه اساتید باید با تاسی از سیره معلم شهید مرتضی مطهری در تربیت نسلی مومن، انقلابی و اندیشمند تلاش کنند، گفت: راه و روش استاد مطهری برای معلمان الگوی کاملی است و باید در تربیت معرفتی نسل جوان کوشا باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه کرامت انسانی به علم و دانش بستگی دارد، بیان داشت: معلم تعیین کننده سرنوشت انسان است و می تواند در تربیت نسل آینده ساز برای جامعه تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مکتب اسلام، مکتبی تربیتی و تعلیمی است، خاطر نشان کرد: اساس اسلام بر پایه علم و دانش و تفکر علمی و اخلاقی بنا نهاده شده است و معلمان نیز منشاء حیات مادی و معنوی در جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، خلاقیت، ابتکار، نوآوری، مهارت افزایی و علم آموزی را از رسالت های اساتید برشمرد و افزود: استاد منتقل کننده علم و دانش و خرد به جامعه است و نقش مهمی در روشنگری و ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی شاگردان دارد.

وی به نقش اساتید در دعوت به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: انتخاب اصلح از ابعاد مهم انتخابات پیش رو است و باید به این مهم به عنوان یک تکلیف توجه شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha