شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، بی تفاوتی اساتید نسبت به مسائل کشور را خطرناک دانست و بیان داشت: در حوزه انقلابی، اساتید نباید نسبت مسائل مهم سیاسی کشور بی تفاوت باشند، بلکه باید موضع خود را همیشه شفاف اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران و اساتید مدارس علمیه، در شبستان مسجد النبی (ص) برگزار شد، با اشاره به نقش موثر و تاثیرگذار اساتید در مدارس، گفت: اساتید در تربیت و پیشرفت و موفقیت تحصیلی طلاب نقش اثرگذاری دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که اساتید قبل از کلاس، باید پیش مطالعه داشته باشند تا به سؤالات درسی طلاب به نحو احسن پاسخ دهند، افزود: اگر  اساتید پیش مطالعه نداشته باشند، موفقیت چندانی نخواهد داشت،چرا که امروز باید اساتید به علم روز تدریس، خود را مجهز نمایند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز در مدارس علمیه کشور اساتید برجسته، ولایی و توانمندی حضور دارند، البته نباید به این میزان اکتفا شود، بلکه باید اساتید بیشتری تربیت شوند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین، بی تفاوتی اساتید نسبت به مسائل کشور را خطرناک دانست و بیان داشت: در حوزه انقلابی، اساتید نباید نسبت مسائل مهم سیاسی کشور بی تفاوت باشند، بلکه باید موضع خود را همیشه شفاف اعلام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در ادامه به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات عرصه حضور ملت ایران و وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با انتخاب اصلح دشمنان را مایوس کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان سخنان خود به سند ۲۰۳۰ یونسکو اشاره کرد و گفت: این سند مقابل مباتی اسلامی است و بدون مصوبه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی امضاء شده است و علی رغم اینکه گفته می شود این سند الزام آور نیست، ولی واقعیت این است که بندهای مطرح شده در آن تعهد آور بوده و این جز خیانت به ملت ایران چیزی در بر ندارذ.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha