پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق صالح

حوزه/ حجت الاسلام صالح گفت: مهم ترین و اصلی ترین معیار رئیس جمهور اصلح ولایت پذیری است، چون ولایت اصل و اساس اسلام و کشور است.

حجت الاسلام صادق صالح مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به معیار های انتخاب اصلح، گفت: مهم ترین و اصلی ترین معیار رئیس جمهور اصلح ولایت پذیری است، چون ولایت اصل و اساس اسلام و کشور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با نیت الهی و همچنین با فکر کمک به فقرا کار خود را شروع کند، ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید خود را وقف مردم و حل  مشکلات جامعه کند و برای خود و اطرافیان چیزی از نظام نخواهد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند با اشاره به اهمیت قانون مداری رئیس جمهور، تاکید کرد: رییس جمهور باید فردی باشد که پای بند به مبانی و قوانین جمهوری اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: مردم انقلابی و با بصیرت باید برای حفظ نظام و مملکت پای صندوق های رای حاضر شوند و اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام صالح با اشاره به بد اخلاقی های سیاسی، اظهار داشت: متاسفانه بد اخلاقی سیاسی ضرر بسیار فراوانی به نظام جمهوری اسلامی و عقیده مردم وارد می کند، لذا نامزد های انتخاباتی باید با رعایت تقوای سیاسی، مردم را به انقلاب و اسلام دلگرم کنند، نه اینکه با اشتباهات خود به نظام ضربه وارد کنند و موجب خوشحالی دشمنان شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha