چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود گفت: دشمنان می خواهند ما را دچار دودستگی و تفرقه کنند و مسلمانان را بکشند و آنها را به جان هم بیندازند و این بدترین وضعیت ممکن است که اکنون کشورهای سوریه و یمن و عراق و لیبی به آن گرفتار شده اند، اما با مجاهدت و مقاومت می توان در برابر این توطئه ها پیروز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت روز گذشته از منطقه بقاع لبنان بازدید کرد و در جریان سفر خود از دفتر مرکزی جمعیت قولنا و العمل بازدید و با شیخ احمد القطان رئیس این جمعیت و برخی اعضای اصلی آن دیدار کرد.

حاضران در این نشست درباره اوضاع جهان عرب و اسلام به ویژه انتفاضه اسرای فلسطینی حاضر در زندان های رژیم صهیونیستی و همچنین درباره روند تصویب قانون انتخابات لبنان بحث و گفتگو کردند.

پس از این دیدار شیخ حمود، از جمعیت قولنا و العمل و نقش ویژه آن در حمایت از مقاومت و وحدت اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: توطئه های زیادی علیه امت اسلام جریان دارد که می خواهند ما را دچار دودستگی و تفرقه کنند و مسلمانان را بکشند و آنها را به جان هم بیندازند تا مسلمانان برادران دینی خود را با سلاح خود بکشند و این بدترین وضعیت ممکن است که اکنون کشورهای سوریه و یمن و عراق و لیبی به آن گرفتار شده اند، اما با مجاهدت و مقاومت می توان در برابر این توطئه ها پیروز شد.

شیخ حمود در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به قانون انتخابات لبنان گفت: متاسفانه برخی گروه ها می خواهند قانون انتخابات ما بر اساس منافع فلان گروه و فلان شخص باشد تا بتوانند پس از چند سال ریاست جمهوری را تصاحب کنند و از حضور گروه ها واحزاب سوء استفاده کنند امام تمام اینها زیاده خواهی سیاسی و غیر قابل قبول است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha