پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شمس/ مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دو عامل بقای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام را مایوس می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ با بیان اینکه فعالیت طلاب در عرصه انتخابات به دلیل تاثیر آن بر جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت، گفت: انتخابات فرصتی عالی برای نمایان ساختن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی به تمام جهانیان می باشد، از این رو باید توجه بسیار به اینکه نکته شود.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حاکم اصلح کسی است که دین شناس باشد، افزود: دین شناسی به این خاطر است که بتواند علاوه بر امنیت مالی، جانی و رفاه مردم ، امکان رشد الهی را نیز برای آنان فراهم آورد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت های الهی هستند، خاطر نشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران نبایستی به سادگی از این دو نعمت ارزشمند عبور کنند، زیرا بقای این نظام به با وجود این دو نعمت امکان پذیر است.

مدیرحوزه علمیه یزد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم نباید به نظرسنجی ها در این اینترنت، شبکه های مجازی و ... توجه کنند ، اظهار داشت: برخی از این نظر سنجی ها با اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب برای تشویش اذهان عمومی اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در خصوص انتخاب رئیس جمهور آینده توسط مردم، گفت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که از خود آنها باشد، دردشان را بداند، دیندار و تابع ولی فقیه بوده و از دشمن هراس نداشته باشد، از فساد دوری و هدف های انقلاب را دنبال کند و همچنین عدالت را در جامعه برپا کند.

وی ادامه داد: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که درگیر جناح بازی های سیاسی نباشد و تمام هم و غم او توسعه و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودی حکیمانه مقام عظمای ولایت باشد.

مدیر حوزه علمیه یزد حضور گسترده مردم را صحنه های مختلفی همچون انتخابات و راهپیمایی ها را یکی از راه های ناامیدی دشمنان نظام وانقلاب دانست و افزود: تا زمانی که مردم بابصیرت جمهوری اسلامی ایران در صحنه ها حضور داشته باشند دشمن اجازه تعرض را به کشور نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، نقش روحانیت را در انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه بسیار تاثیر خواند و اظهار داشت: روحانیت به واسطه ارتباط خود آحاد مختلف مردم می تواند در انتخاب فرد اصلح به آنها کمک کند و خود روحانیون نیز در ابتدا بایستی با شناخت کامل، ویژگی های کاندیدای اصلح را برای مردم بیان کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت کشور با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگی زرین در تاریخ باشکوه جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha