پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر این که نباید نشاط انتخاباتی را به مشاجره سیاسی تبدیل کرد، افزود: دشمنان در بیرون از مرزها و معاندین در داخل کشور، به دنبال ایجاد التهاب در انتخابات هستند ، حوزه و روحانیت با روشنگری می توانند با این هجمه های ناجوانمردانه مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، با اشاره به آسیب های فضای مجازی، اظهار داشت: آیا در فضای مجازی علیه کسی حرفی و یا تهمتی زده شود، غیبت محسوب نمی شود؟ ما طلاب و روحانیون وظیفه داریم در این زمینه روشنگری کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: دشمنان  به دنبال دلسرد کردن مردم و جلوگیری از حضور آنان در انتخابات هستند، لذا طلاب و روحانیون وظیفه دارند با روشنگری، شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه گسترش دهند.

وی با تاکید بر این که نباید نشاط انتخاباتی را به مشاجره سیاسی تبدیل کرد، افزود: دشمنان در بیرون از مرزها و معاندین در داخل کشور، به دنبال ایجاد التهاب در انتخابات هستند و حوزه روحانیت  با روشنگری می توانند با این هجمه های ناجوانمردانه مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: کاندیداها و طرفداران آنها مواظب توطئه های دشمنان نظام باشند، زیرا بدخواهان در هر زمان و مکان به دنبال ایجاد التهاب در جامعه اسلامی ایران هستند. 

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه همه باید پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند و افتخار ما پیروی از رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: حوزه انقلابی باید انقلابی عمل کند و باید به این موضوع واقف باشد که تندروی جواب عکس دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha