جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی، آگاهی از مسائل زمان و مکان و دشمن شناسی را از ویژگی های حوزه و روحانیت انقلابی خواند و گفت: روحانیون وظیفه دارند علاوه بر تشویق آحاد جامعه به حضور پرشور در انتخابات، معیارهای اصلح را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه کاشان با تاکید بر ضرورت استفاده از اساتید توانمند جهت تدریس در مدارس علمیه از طریق نیازسنجی های به عمل آمده، گفت: برگزاری دوره های اختبار و تثبت و سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری از معاونت تهذیب به معاونت آموزش واگذارشده و به زودی این دوره ها در مدارس علمیه کاشان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد افزود: انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب هایی  روبرو بوده است، لذا طلاب و روحانیون باید تحلیل های سیاسی جامع و معیارهای انتخاب اصلح را ارائه دهند و از نظرات صاحب نظران وهادیان سیاسی بیشتر استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: طلاب باید براساس معیارهایی که امام راحل در وصیت نامه شان و مقام معظم رهبری در بیاناتشان پیرامون انتخاب اصلح فرموده اند، به بصیرت افزایی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، در پایان آگاهی از مسائل زمان و مکان، دشمن شناسی احساس مسئولیت نسبت به انقلاب و نظام را از ویژگی های حوزه و روحانیت انقلابی خواند و گفت: روحانیون وظیفه دارند علاوه بر تشویق ملت ولایت مدار به حضور پرشور در انتخابات، معیارهای اصلح را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha