جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش تجلیل از اساتید جانباز، شاهد و ایثارگر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام کیانی، با اشاره به تجلیل از ۲۰ استاد جانباز، شاهد و ایثارگر حوزه علمیه خوزستان، گفت: در این مراسم علاوه بر تقدیر از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر، از آیت الله موسوی جزایری به عنوان استاد عالی حوزه علمیه خوزستان نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: با توجه به هم‌زمان بودن هفته معلم با روز جانباز، بر آن شدیم تا مراسمی در تقدیر از اساتید و روحانیون جانباز و ایثارگر حوزه علمیه خوزستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در همایش تجلیل از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر از ۲۰ نفر تقدیر شد، گفت: در این مراسم علاوه بر تقدیر از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر، از آیت الله موسوی جزایری به عنوان استاد عالی حوزه خوزستان نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام کیانی، با اشاره به همکاری ۳ نهاد در برگزاری این همایش، بیان داشت: معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و بنیاد شهید استان، اقدام به برگزاری همایش تجلیل از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر خوزستانی کرد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در پایان با تشکر از زحمات اساتید خوزستانی، گفت: در پایان همایش تجلیل از اساتید و روحانیون جانباز، شاهد و ایثارگر، از دو نفر از روحانیون جانباز مدافع حرم نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha