پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، نظام اسلامی را خون بهای شهدا دانست و گفت: نباید اجازه داد با رفتاره یا غیر قانونی، تخریب، تهمت و بی اخلاقی فتنه سال ۸۸ تکرارشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جمع طلاب، روحانیون و ائمه جماعات شهرستان آوج که در مسجد امام علی (ع) این شهر برگزار شد، به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان در صدد کمرنگ کردن حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

عضو خبرگان رهبری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات خواند و افزود: حضور پرشور ملت در انتخابات نشان دهنده تجدید عهد و میثاق با شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که حضور پرشور در انتخابات، مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در دنیا دو چندان می کند، ابراز داشت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود، در انتخابات ۲۹ اردیبهشت توطه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان تاکستان تخریب ولایت مداری مردم را یکی از توطئه های شوم دشمنان دانست و بیان داشت: ملت انقلابی ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین، ایجاد جنگ روانی را یکی از راهبردهای دشمنان خواند و گفت:  نباید اجازه داد با رفتارهیا غیر قانونی، تخریب، تهمت و بی اخلاقی فتنه سال ۸۸ تکرارشود، لذا باید مردم با بصیرت انقلابی وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر این که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید قانون مدار باشند، تصریح کرد:  نظام اسلامی خون بهای شهداست و اگر امروز ما می توانیم در این کشور و در هر ساعت با آرامش و امنیت زندگی کنیم، مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha