پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فرازی نیا

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی گفت: وقتی بصیرت کامل شد، باید میدان شناسی شود که یکی از میدان های پیش روی ما انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین فرازی نیا درجمع طلاب مدرسه علمیه الحجه(عج) شعبه سطح 2 با تاکید بر اینکه هر کسی که دوست دارد به سهم خود زمینه ساز برای ظهور شود، باید بصیرت داشته باشد، گفت: بصیرت سه شاخصه شناخت ولی، تکلیف شناسي  و شناخت  دشمن دارد و لازمه داشتن این سه شناخت برای طلبه، خوب درس خواندن است. 

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی، اخلاص و تحصیل برای خدا و وظیفه شناسی به موقع را مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: وقتی بصیرت کامل شد، باید میدان شناسی شود که یکی از میدان های پیش روی ما انتخابات است.

وی با اشاره به مواضع اخیر مقام معظم رهبری، گفت: حضور حداکثری در درجه اول مهم است، زیرا ضامن امنیت، ابهت و عظمت کشور در گروه این مهم می باشد.

حجت الاسلام فرازی نیا افزود: اهمیت انتخابات آن است که می خواهیم به مدت چهار سال این کشور را به یک فرد واگذار کنیم و به همین علت باید اولویت ما انتخاب اصلح باشد.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی  تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: با تکیه بر فرهنگ عاشورا می توان امام زمانی شد، اظهار کرد: یکی از نشانه های شیعه، انتظار امام زمان(عج) است و اعتقاد، امید و اقدام و عمل از ویژگی های منتظران ایشان می باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha