جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه/ مرکز بین المللی نشر المصطفی(ص) با جدیدترین آثار خود میزبان علاقه مندان به کتاب ایرانی و خارجی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

خدابخش عزتی، مسئول غرفه جامعه المصطفی(ص) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روزهای پایانی خود را سپری می کند و غرفه های حوزوی با آخرین دستاوردهای خود به این نمایشگاه آمده اند.

وی افزود: موسسه نشر المصطفی(ص) وابسته به جامعه المصطفی(ص) العالمیه نیز با آخرین دستاوردهای علمی خود که حاصل تلاش شبانه روزی و محققانه علما و فضلا و طلاب این مرکز است پای به این نمایشگاه گذاشته است.

مسئول غرفه جامعه المصطفی(ص) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال 50 اثر جدید در حوزه های مختلف علمی از سوی طلاب و اساتید جامعه المصطفی(ص) تولید و در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی عنوان کرد: امسال در این غرفه بیش از 110 کتاب با توجه به شرایط مکانی این غرفه انتخاب و به مخاطبان عرضه شده است؛ البته با توجه به کتب بسیار فاخری که در این مجموعه تولید می شود قطعا سیر کتب با زبان های مختلف بسیار فراتر از این کتب است و قطعا در آینده با روش های مختلف سعی داریم جامعه ملی و بین المللی با این کتب آشنا کنیم.

عزتی با اشاره به حضور مخاطبان داخلی و خارجی در این غرفه تصریح کرد: با توجه به حضور طلابی از بیش از 100ملیت در جامعه المصطفی قطعا حضور این طلاب در نمایشگاه کتاب باعث گرمی ورونق چنین غرفه هایی است و به خصوص اینکه در این غرفه کتبی که خاص کشور آنها و شرایط تبلیغی آنها باشد در این غرفه یافت می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha