شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو

حوزه/ حجت الاسلام کاظم لو گفت: تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و بیان شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، از ماموریت های امروز حوزویان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا به حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و بیان شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، از ماموریت های امروز حوزویان محسوب می شود.

وی با اشاره به این که ۲۹ اردیبهشت روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است، ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای، برای آینده کشور بسیار با اهمیت است و هر چه میزان حضور بیشتر باشد، دولت آینده با اقتدار بیشتری، در تعاملات بین المللی وارد خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، انتخابات را یک آزمون سرنوشت ساز برای ملت انقلابی ایران خواند و افزود: وی اظهار کرد: مردم باید با دقت و بصیرت، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که ولایت مدار، وفادار به آرمان های آمام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبر و همچنین از بطن جامعه باشد و برای پیشرفت کشور متکی به غربی ها نباشد.

حجت الاسلام  کاظم لو تصریح کرد: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح یک عمل عبادی سیاسی محسوب می شود، لذا همه باید در این راستا احساس تکلیف کنند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های ارزشمند اساتید حوزه خواهران قزوین، گفت: اساتید در حوزه از جایگاه ویژه ای برخوردارند و طلاب باید قدردان زحمات آنان باشند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha