شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 415282
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
طلاب

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان اهر از اجرای طرح سرکشی به خانواده های طلاب در طول سال خبر داد.

حجت الاسلام حسن علیپور، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تشریح فعالیت های این مدرسه علمیه ابراز داشت: هم اکنون تعداد 81 طلبه در 6 پایه تحصیلی در این مدرسه علمیه تحصیل می کنند.

وی افزود: امسال برای اولین بار، 60 نفر از طلاب این مدرسه علمیه در المپیاد علمی استان آذربایجان شرقی شرکت کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر اهر در ادامه با اشاره به این که ساختمان این مدرسه علمیه در حال توسعه است و با این اقدام فضای آموزشی افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: کتابخانه و اتاق رایانه این مدرسه نیز فعال است و اخیرا اتاق قرائتخانه در سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) افتتاح شد.

حجت الاسلام علیپور خاطرنشان کرد: روزهای یکشنبه هر هفته درس اخلاق با حضور طلاب مدرسه برگزار می شود، همچنین نمازهای جماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مسجد جنب مدرسه علمیه اقامه و هر روز یک صفحه از قرآن کریم قرائت می شود.

وی همچنین به ارتباط مسئولان مدرسه با خانواده های طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سالیانه یک سفر مشهد مقدس به اتفاق طلاب و خانواده هایشان برگزار می شود، اواخر سال گذشته یک جلسه با حضور والدین طلاب برگزار شد که سعی می کنیم این جلسه حداقل دوبار در طول سال برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر اهر اضافه کرد: با حضور در منازل طلاب نخبه و ممتاز مدرسه از وضعیت آن ها مطلع می شویم و تا کنون در منازل بیش از نیمی از طلاب این مدرسه حضور پیدا کرده ایم.

حجت الاسلام علیپور در پایان از برگزاری دوره مدیریت مسجد با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در سال جاری در این مدرسه خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha