شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجتبی مختاری-مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی

حوزه/ مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از شکل‌گیری شبکه­ ای از فعالان فرهنگی در ۱۰۰ شهر کشور خبر داد و گفت: این شبکه در قالب کمیته‌های مردم نهاد، عطر رضوی را فراتر از جشن‌های زیر سایه خورشید، نشر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مجتبی مختاری، در آیین تقدیر از جوان‌یاوران نمونه که در افتتاحیه ساختمان جدید موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به نقش هدایت­گرایانه این موسسه برای نوجوانان و جوانان، گفت: تربیت مهم‌ترین عرصه فرهنگ است و مهم‌ترین دغدغه امام هشتم(ع) هدایت نفوس به ویژه هدایت جوانان و نوجوانان بود و اکنون خوشحالیم که موقوفات آستان قدس رضوی در اختیار فضاهای تربیتی و فرهنگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد:  رویکرد این موسسه نگاه فرح‌بخش برای نوجوانان و بهره برداری مادی و امروزی و سوق دادن به سمت تعالی به دور از هجمه­ های مخرب در جامعه است.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: می‌خواهیم با ظرفیت ایجاد شده توسط این جشن‌ها، کمیته‌های فرهنگی و نمایندگی­ های فرهنگی آستان قدس رضوی را در 100 شهر کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها در قالب مجموعه‌های مردم نهاد شکل گرفته است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم عطر رضوی و نام حضرت رضا(ع) را فراتر از جشن‌های زیر سایه خورشید با شبکه­ای از فعالان فرهنگی در سطح کشور نشر دهیم.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تثبیت شبکه مربیان اردویی و مربیان حوزه نوجوان در ماه رمضان خبر داد و افزود: با تثبیت این شبکه، امیدواریم موسسه جوانان به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه نوجوان و جوان در افق دینی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران و با نام حضرت رضا(ع) حرفی جدی برای کل کشور داشته باشد.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی می‌تواند خوراک جدی و نگاه الگویی و خط هدایت در کشور ترسیم کند تا خانواده­ها به راحتی از آنجا الگو بپذیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha