پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدی رئیس اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه

حوزه/ رئیس اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه در سفر به بوشهر از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر بازدید و با اساتید و معاونان آموزش حوزه علمیه استان گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بوشهر حجت الاسلام محمدی رئیس اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه، امروز در سفر به بوشهر از مدرسه علمیه امام خمینی(ره)  بازدید و با اساتید و معاونان آموزش، مدارس علمیه استان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در حاشیه برگزاری این جلسه به خبرنگاران گفت: در این جلسه مباحثی همچون میزان رضایت اساتید از کار خود، امنیت و تکریم آنان نظرخواهی و بازخوردگیری شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در رابطه با نظام جامع اساتید که در حال تدوین است نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و ان شاءالله در آینده نزدیک اثراث این نظام نامه جامع به عنوان یکی از دغدغه ها مشاهده خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه با حجت الاسلام صادقی، مسؤول امور مالی اساتید شهرستان ها خبر داد و گفت: مباحثی همچون نوع حکم اساتید و میزان پرداختی به آنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام نعمتی به برگزاری جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان با حضور رئیس اداره ارزیابی اساتید حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: میزان رضایتمندی اساتید از بررسی راهکارهای داشتن منابع پایدار از جمله مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha