پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: طلاب و روحانیون به عنوان سربازان امام زمان(عج)، باید به خوبی ابعاد غیبت حضرت مهدی (عج) و مسئله انتظار را برای آحاد جامعه و جوانان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت مهدی (عج)، به خصوصیات منتظران واقعی در جامعه اشاره کرد و گفت: در حقیقت منتظر واقعی عاشق سرگشته‌ای است که همان چیزی را دوست دارد که معشوقش می‌خواهد و آنچه را که او نمی‌خواهد، دوست ندارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین ادامه داد: منتظران واقعی کسانی هستند که در جامعه امر به معروف ونهی از منکر می کنند و همیشه یاور محرومین و مستضعفان هستند.

وی ادامه داد: آن چیزی  که امروز در بحث غیبت حضرت ولی عصر (عج) مطرح بوده، این است که بتوانیم زمینه ساز ظهور باشیم و  برای تعجیل فرج آن امام بزرگوار بسیار دعا کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی اضافه کرد: صدقه دادن برای سلامتی امام زمان(عج) نیز برای شیعه بسیار مطلوب بوده و به مانند کسی هستیم که برای سلامتی خود و خانواده هر روز صدقه می دهیم که این نشان دهنده دوست داشتن امام غائب است.

وی خطاب به طلاب گفت: شما که سربازان امام زمان(عج) هستید، باید به خوبی ابعاد غیبت حضرت مهدی (عج) و مسئله انتظار را برای آحاد جامعه و جوانان تبیین کنید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha