جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلاموالمسلمین فرجی در نشست مدیران مدارس علمیه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: حوزه علمیه کاشان ظرفیت پذیرش بیش از ۲هزار نفر از طلاب در دوره های آموزشی تابستانی را دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)، با تاکید بر ضرورت تبیین مسائل سیاسی و اندیشه های راهبردی امام راحل و مقام معظم رهبری در مدارس علمیه، گفت: مدیران مدارس در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی طلاب از مسایل سیاسی جامعه، نشست هایی را با حضور کارشناسان  برگزار کنند.

وی، با تاکید برحمایت و برنامه ریزی بهتر جهت استفاده از حضور اساتید درمدارس علمیه، افزود: کلاس های آموزشی تابستانی با محوریت زبان عربی و انگلیسی برای طلاب برگزارمی شود.

مدیر حوزه علمیه کاشان به استفاده از ظرفیت های مدارس علمیه این منطقه توسط حوزه علمیه قم برای برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی، افزود: در راستای برنامه ریزی های حوزه علمیه قم، مدارس علمیه  برزک، نراق و داخل شهر کاشان را برای برگزاری دوره های تابستانی تربیتی، تهذیبی ارتقایی و ... را آماده نموده ایم .

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، نزدیک بودن کاشان به شهر مقدس قم، وجود علما و بزرگان، حضور اساتید برجسته و ... را از دلایل اصلی برگزاری دوره های آموزشی حوزه قم در این شهرستان عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه کاشان ظرفیت پذیرش بیش از 2هزار نفر از طلاب در دوره های آموزشی تابستانی را دارد .

وی،  در پایان به رسالت بسیار مهمی که  روحانیون و طلاب در تبیین معیارهای انتخاب اصلح  وتشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دارند، اشاره  کرد و گفت: طلاب و روحانیون با تبیین مسئل سیاسی، باید توانایی لازم را در پاسخ به شبهات و سوالاتی که مطرح می شود، داشته باشند.

برپایه این گزارش، مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان پس از ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده  و بیان مشکلات مدارس، ضمن اعلام آمادگی برای تبیین مسائل سیاسی و اندیشه های راهبردی امام راحل و مقام معظم رهبری درانتخابات پیش رو، خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند. 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha