جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدی، انتخاب اصلح را یک امر عقلانی دانست و گفت: مردم فهیم بدانند در قبال رای خود مسئول هستند، لذا باید در مورد انتخاب اصلح دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده از انتخاب خود پشیمان نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح، گفت: اگره راه و روش مسئولی در نظام اسلامی تغییر کند، آثار آن در جامعه نمود پیدا می کند و مردم هم تحت تاثیر قرار می گیرند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: مردم فهیم و انقلابی باید در انتخابات پیش رو، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند و امور اجرائی کشور را به او بسپارند.

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح یک امر عقلانی است، به این معنی که عقل حکم می کند، فردی اصلح را انتخاب کنیم که بتواند مسئولیت سنگین ریاست جمهوری و خادم بودن ملت را بر دوش بکشد .

حجت الاسلام والمسلمین عابدی اظهار کرد: مردم فهیم بدانند که در قبال رای خود مسئول هستند، لذا باید در مورد انتخاب اصلح، دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده از انتخاب خود پشیمان نشوند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس در پایان گفت: ملت شریف ایران که مظهر دیانت و عقلانیت در عرصه های مختلف انقلاب بوده و هستند، باید در این امر خطیر و پر مسئولیت انتخابات، علاوه بر شرکت حداکثری، به دنبال انتخاب اصلح باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha