جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کاظمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام کاظمی نسب گفت: نقش انتظار و داشتن اميد به آينده روشن را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: شخص منتظر بايد به آينده خوش بين باشد و مايوس نشود و با داشتن ديد مثبت به آينده می تواند شرايط و بستر مناسب ظهور را فراهم سازد.

حجه الاسلام سيد قاسم كاظمي نسب مسئول سازمان بسيج طلاب استان فارس در گفتگو با خبرنگار «حوزه« در شيراز با اشاره به مفهوم انتظار، اظهار داشت: وجود نارضايتي هاي بيشمار از وضعیت فعلی جامعه بشری و داشتن اميد به آينده اي روشن و اصلاح مشكلات، مفهوم انتظار و شرايط شخص منتظر را نشان مي دهد.

وی، نقش انتظار و داشتن اميد به آينده روشن را بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: شخص منتظر بايد به آينده خوش بين باشد و مايوس نشود و با داشتن ديد مثبت به آينده می تواند شرايط و بستر مناسب ظهور را فراهم سازد.

وي ادامه داد: حكومت امام عصر(عج) حكومت تغييرات وسيع است. تغييرات گسترده نيازمند نيروهاي آماده بكار و انديشمند با آمادگي هاي روحي بالاست كه بتوانند حجم بزرگي از تغييرات را با رهبري حضرت امام عصر(عج) به مرحله  عمل برسانند؛ لذا عدم آمادگي روحي و فكري مخالف با منتظر واقعي است و بايد بدان توجه كرد.


مسئول سازمان بسيج طلاب وروحانیون استان فارس، علاوه بر خودسازي فردي در زمان انتظار، ترميم اجتماع را نيز يكي از امور مهم در جهت تسريع در ظهور دانست و افزود: نقش فرد در اجتماع نيز در جهت ظهور امام عصر(عج) بسيار حائز اهميت بوده و ترميم شكاف هاي اجتماع كه خلاف ظهور امام زمان(عج) از وظايف اجتماعي فرد منتظر است.

انتهای پیام/ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha