پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 415409
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
حضور تولیت مسجد کوفه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

حوزه/ تولیت مسجد کوفه با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و زیارت این مضجع شریف، با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدارسید محمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: به برکت و عنایات خداوند و امام زمان علیه السلام و وجود رهبری و مرجعیت شیعه، ارتباط ومودت بین مردم ایران و عراق نسبت به گذشته بیشتر شده و گسترش پیدا کرده است.

امام جمعه قم افزود: ارتباط بین ایران و عراق باعث خبر و برکت برای هر دو طرف بوده است و به خصوص با نشست هایی که تولیت های اعتاب مقدس داشته اند برکات بیشتری برای زائران عراق و ایران به دنبال خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خاطر نشان کرد: کمک به کشور عراق وظیفه دینی ما بوده و باعث افتخار است به این کشور ومردم این کشور خدمت کنیم تا بتوانند از دست داعشی های و تکفیری ها نجات پیدا کنند.

وی اظهار داشت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آمادگی دارد که تجربیات خود را به تولیت مسجد کوفه انتقال دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: ارتباط شیعیان ایران و عراق مورد عنایت خداوند و اهل بیت(ع) است و متولیان اماکن مقدس عراق مهمانان و برادران ما هستند و ان شاءالله به زودی شاهد نجات و پیروزی مردم عراق بر علیه دشمنان باشیم.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، سید محمد مجید موسوی، تولیت مسجد کوفه گفت: اوضاع کشور عراق برای شیعیان و زائرین بعد از سقوط صدام بسیار مناسب شده است و زائران اعتاب مقدس و مسجد کوفه با افزایش چشم گیری مواجه شده است.

وی افزود: تعبد و تهجد در اماکن مقدس وسیله تقرب انسان ها به خداوند است و ما افتخار می کنیم به زائران این اماکن به خصوص زائران کشور ایران خدمت رسانی کنیم.

تولیت مسجد کوفه خاطر نشان کرد: مسجد کوفه پایتخت عدل الهی خواهد شد و ما در توان خودمان به زائران ایرانی در این مکان مقدس خدمت خواهیم کرد و به این خدمت افتخار می کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha