جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ انتشارات امام علی بن ابیطالب(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۲۱۸ عنوان کتاب عرضه کرده است.

وحید انصاری ، مسئول غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: از این تعداد کتاب ، دست کم 10 عنوان چاپ اول است که البته عموما تالیفات شخص حضرت آیت الله مکارم شیرازی است و یا کتبی را شامل می شود که زیر نظر مستقیم ایشان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب شریف "قرآن حکیم" که هم ترجمه و متن قرآن است و هم صفحه روبروی آن شرح آیات منتخب می باشد، مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است.

انصاری ادامه داد: تفسیر نمونه مثل سال های گذشته از کتب پرفروش ما بوده ، ضمن آن که کتاب هایی چون "عرفان اسلامی" ، "شرحی بر صحیفه سجادیه" و "حلیه المتقین" نیز از دیگر آثار مورد توجه مخاطبان بوده است.

وی گفت: همچنین امسال کتابی داشته ایم با عنوان "زندگی نمونه" که با موضوع سبک زندگی دینی و برداشتی از تفسیر نمونه است که از جمله آثار پرفروش بوده است.

این کارشناس نشر با اشاره به رکود اقتصادی در کشور و مشکلات اقتصادی ناشران خاطرنشان کرد: اگر قرار است حمایتی از سوی دولت صورت گیرد، باید این حمایت هدفمند باشد و از سویی خود موسسات فرهنگی و به خصوص ناشران دینی و حوزوی دست از کارهای تکراری و موازی کاری بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha