پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ حجت الاسلام هدایتی از برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امامت و مهدویت در بجنورد خبر داد و گفت: اندیشه مهدویت باید به گفتکان عمومی جامعه تبدیل شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک روز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) اظهار داشت: سلسله گفتمان‌های دینی با موضوعات امامت و مهدویت در مدارس علمیه و دانشگاه‌های شهرستان بجنورد در حال برگزاری است.

وی افزود: این گفتمان‌های دینی باهدف پاسخ‌گویی به شبهات فکری و اعتقادی نسل جوان و با موضوع امامت و مهدویت، در سطح مدارس علمیه و دانشگاه‌های استان با حضور طلاب و دانشجویان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: این گفتمان‌های دینی با حضور اساتید شاخص استانی و کشوری در مدارس علمیه و دانشگاه‌های شهرستان در حال برگزاری است که با استقبال زیاد دانشجویان و طلاب مواجه شده است .

وی با بیان اینکه مسئله امید و امیدآفرینی در زمان غیبت کبری موجب ایجاد نشاط در قلوب مومنان می شود، گفت: تبدیل اندیشه مهدویت به گفتمان، تبادل افکار و اندیشه بین دانشجویان و فرهیختگان اهمیت دارد.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد به منجی در سایر مذاهب و ادیان نیز وجود دارد و هرکدام از مذاهب اعتقاد خاص خود را در رابطه با منجی عالم بشریت دارند، گفت: انبیاء و اولیای الهی وعده ظهور سلاله پاک را که همان مهدی موعود است داده‌اند و گفته‌اند که جهان عالم منتظر یک منجی است که جهان را از ظلم و جور پاک و نجات دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با تأکید بر ضرورت شناخت امام زمان (عج) اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند: هر كس امام زمان خویش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است.

وی خاطرنشان کرد: شناخت و پیروی از امام زمان (عج) سختی‌های زندگی را در دنیا برای مؤمنین آسان کرده و آن‌ها را برای رسیدن به کمال و سعادت اخروی و دنیوی آماده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha