جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ سلیم سوسان مفتی اهل سنت صیدا

حوزه/ شیخ سوسان از مردم خواست در روز جمعه پیش رو در تمام مساجد شهر صیدا همبستگی خود را با اسرای فلسطیین اعلام کنند و مخالفت خود را با جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ سلیم سوسان مفتی اهل سنت شهر صیدای لبنان گفت: فلسطین سرزمین ایستادگی و شهادت است که هر روز در این سرزمین شاهد شهادت این مردم مظلوم هستیم تا جایی که دختران نیز در راه دفاع از فلسطین از هفتاد سال پیش تا کنون به شهادت می رسند و هر جنایت قتلی که رژیم صهیونیستی مرتکب آن می شود در تاریخ ثبت می شود و آن را مقابل چشمان ما و جهان قرار می دهد تا همواره به یاد عظمت این ملت باشیم و پرده های سازش و تسلیم از مقابل چشمان ما کنار برود.

وی افزود: جنایت های اشغالگران به ما نشان می دهد صهیونیست ها تا چه اندازه کینه و نفرت این ملت را در دل دارند و به تازگی نیز به شهادت رسیدن دختر بی گناه 16 ساله توسط اشغالگران بار دیگر حس میهن دوستی و اسلام دوستی و انسانی را در درون ما زنده کرد تا به راه مقاومت خود ادامه دهیم.

مفتی صیدا تاکید کرد: جنایتهای صهیونیست ها ما را بر آن می دارد از خود بپرسیم علت این همه تفرقه و دودستگی در میان مسلمانان به ویژه ملت فلسطین چیست؟ این در حالی است که خون شهدا به ویژه دختر شهید فلسطینی از ما می خواهد همچنان به مقاومت و ایستادگی خود ادامه دهیم تا خون شهدا پایمال نشود و علاوه بر این من در اینجا به تمام زندانیانی که در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند درود می فرستم.

وی از مردم خواست در روز جمعه پیش رو در تمام مساجد شهر صیدا همبستگی خود را با اسرای فلسطیین اعلام کنند و مخالفت خود را با جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

شیخ سوسان گفت: از تمام ائمه جماعت و سخنرانان مساجد می خواهم در خطبه های نماز جمعه خود به رنج ها و فداکاری های اسرای فلسطینی اشاره کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha