جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: دین ستیزی در سند ۲۰۳۰ یونسکو مشهود است و در حالی این سند امضا شده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و ابلاغ شده، اما عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "حوزه" از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر پنجشنبه در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه تبریز که با حضور آیت الله مقتدایی در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد، با تبریک نیمه شعبان، گفت: امام زمان(عج)دین جدیدی نمی آورند و احیا کننده دین و احکام اسلام هستند.

وی با تشریح وظایف شیعیان در عصر غیبت، عنوان کرد: شیعیان جهان منتظر ظهور حضرت هستند که به معنی آماده بودن است و نه دست روی دست گذاشتن. لذا باید زمینه ساز ظهور حضرت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است، تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می کند حرکت های انقلابی را تضعیف کرده و از بین ببرد.

امام جمعه تبریز در ادامه با انتقاد از امضای بی سر وصدای سند ۲۰۳۰ یونسکو گفت: دین ستیزی در این سند مشهود است و در حالی این سند امضا شده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و ابلاغ شده، اما عملیاتی نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حضور گسترده مردم در انتخابات دارای اهمیت بسیاری است، تاکید کرد: باید کاری کنیم ارزش های اسلامی در کشور محقق شود و در انتخابات نیز به کسانی رای دهیم که غرب زده نباشند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به وظایف سنگین روحانیت اشاره کرد و ابراز داشت: طلاب نسبت تحصیل علوم دینی توجه ویژه داشته باشند چرا که دشمن نسبت به ایجاد شبهه اقدام کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha