پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ناصری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)تبریز از تحصیل هزار و ۳۰۰ طلبه برادر در مدارس علمیه شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی ناصری، ظهر پنجشنبه در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه تبریز که با حضور آیت الله مجتهدشبستری و آیت الله مقتدایی در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد، با اشاره به تعداد طلاب شهر تبریز ابراز داشت: هزار و 300 نفر طلبه برادر در حوزه های علمیه شهرستان تبریز در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)تبریز خاطرنشان کرد: تغییر کتب درسی مدارس علمیه، طلاب را با مشکل مواجه کرده و در مقایسه با گذشته محتوای درسی تغییرات بسیاری کرده است.

حجت الاسلام ناصری همچنین با اشاره به روند پیشرفت تحصیلی طلاب تبریز گفت: ۳۱۰ نفر طلبه مدرسه حضرت ولی عصر تبریز با معدل بالای 15 در چهار  پایه تحصیلی در حال تحصیل هستند.

وی بر ضرورت اهتمام ویژه طلاب در امر تحصیل تاکید کرد و اظهار داشت: تعطیلات مدارس علمیه افزایش پیدا کرده که پیشرفت تحصیلی طلاب را تحت تاثیر قرار داده است و بر این اساس طلاب علوم دینی باید بیشتر نسبت به تحصیل و دروس خود بپردازند .

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)تبریز در پایان سخنان خود از ملبس شدن 35 نفر از طلاب در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: لباس روحانیت دارای احترام ویژه ای است و طلابی که ملبس می شوند نباید از این لباس مقدس استفاده ابزاری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha