جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تجلیل از کارکنان جانباز مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: روحیه ایثار و فداکاری عزیزان جانباز، سرمایه‌های ملی ما هستند و باید با تمام وجود آنها را حفظ کنیم تا ارزش دفاع مقدس و شجاعت در جامعه ضعیف نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ربانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز مرکز خدمات ضمن تبریک موالید شعبانیه گفت: شب نیمه شعبان حقیقتاً بعد از شب قدر از بالاترین شرافت برخوردار است و اعظم شب‌های سال است.
وی با اشاره به جایگاه جانبازان در کشور بیان کرد: ما باید قدر عزیزانی را که در دفاع مقدس از وجودشان مایه گذاشتند بدانیم و نباید آنها را فراموش کنیم.
رئیس مرکز خدمات ابراز داشت: روحیه ایثار و فداکاری عزیزان جانباز، سرمایه‌های ملی ما هستند و باید با تمام وجود آنها را حفظ کنیم تا ارزش دفاع مقدس و شجاعت در جامعه ضعیف نشود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاشند که ما این سرمایه‌های عظیم کشورمان را فراموش کنیم گفت: مردم باید بدانند که عزت، حیات و امنیتی که امروز داریم به دلیل رشادت‌های این عزیزان است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی عنوان کرد: مصیبت‌بارترین حالت این است که عده‌ای می‌خواهند این روحیه ایثار و فداکاری را یک عامل بد، انحرافی و ضعف معرفی کنند و گاهی می‌بینیم که عده‌ای پیدا می‌شوند که از منافقین دفاع می‌کنند.
وی افزود: کسانی که این تفکر را دارند ارزشی برای ایرانی بودن خود قائل نیستند و هویت خود را فراموش کرده‌ان،  احترام به جانباز در همه دنیا وجود دارد و همه کشورها به سربازان خود که جانباز شده‌اند افتخار می‌کنند.
رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: با بیان اینکه برخود لازم می دانیم که از این عزیزان قدردانی کنیم گفت: ان شاءالله خداوند به ما توفیق دهد که به حداقل وظیفه خودمان در قدردانی از این عزیزان عمل کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را مورد تأکید قرار داد و گفت: وظیفه داریم که مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه دلسردی به دلیل بعضی ضعف‌ها نباید مانع از حضور در انتخابات شود بیان کرد: با نیامدن به پای صندوق‌های رأی مشکلات حل نشده بلکه بیشتر می‌شود؛ ما با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانیم بر مشکلات کشور فائق آئیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha