جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر مقدادی

حوزه/ اجرای اولویت های پژوهشی در این مرکز، یکی از فعالیت هایی است که دانش آموختگان می توانند حتی در منزل انجام دهند که دارای برکات مادی و معنوی برای آنان می باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دکتر مقدادی پیش از ظهر امروز در همایش دانش آموختگان و فارغ التحصیلان مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم که در سالن همایش این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: این مرکز به مجموعه علمی بابرکت، پرنشاط، پژوهش محور و متمرکز در دانش های تخصصی فقه تبدیل شده و تا به امروز دستاوردهای مناسبی داشته است.

وی ابراز داشت: فقه پزشکی یکی از گروه های علمی این مرکز است که در کنار آن کتاب هایی همچون تغییر جنسیت، مرگ مغزی، دانشنامه فقه پزشکی و ... به رشته تحریر درآمده است.

معاون پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خاطرنشان ساخت: کتابخانه تخصصی با منابع علمی و به روز، یکی از امکانات مناسب در این مجموعه است که زیرساخت های مناسبی را برای طلاب فراهم آورده است.

دکتر مقدادی به ارائه پیشنهاد برای دانش آموختگان پرداخت و تصریح کرد: اجرای اولویت های پژوهشی در این مرکز، یکی از فعالیت هایی است که دانش آموختگان می توانند حتی در منزل انجام داده که دارای برکات مادی و معنوی برای آنان می باشد.

وی بیان داشت: تا به امروز نزدیک به 60 نشست تخصصی فقهی در این مرکز برگزار شده که نظریات، مقالات، تولیدات و ... شرکت کنندگان به چاپ رسیده است.

معاون پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: حمایت و چاپ آثار دانش آموختگان از دیگر فعالیت هایی است که در این مرکز می توانیم برای شما عزیزان انجام دهیم.

دکتر مقدادی ابراز داشت: در این مرکز دوره های علمی مناسبی تا به امروز برگزار شده که دانش افزایی مناسبی را برای فراگیران داشته و برکاتی مناسبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: معرفی و تجلیل از پژوهشگران مرکز از دیگر برنامه های این مرکز بوده که تا به امروز هفت دوره پیاپی برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha