پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد گفت: سومین دوره آزمون ورودی صبح پنجشنبه با حضور ۱۳۰ داوطلب برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن افضل‌آبادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر، افزود: این آزمون از میان طلابی که سطح دو را به اتمام رسانده‌اند اخذ شده و پذیرفته‌شدگان برای ادامه تحصیل در سطح سه در این مرکز مشغول می شوند.

وی ادامه داد: 130 نفر در سومین دوره پذیرش این مرکز ثبت‌نام کرده اند که حدود 20 نفر دارای اولویت در پذیرش بوده و تنها به مصاحبه دعوت می‌شوند.

مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی  مشهد با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی 25  اردیبهشت‌ از طریق سایت این مرکز به نشانیwww.markazfeqhi.com   اعلام می‌شود، درباره تاریخ مصاحبه، گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان در تاریخ های اول تا سوم خردادماه 96 انجام می شود و پس از یک دوره یک ‌ماهه تابستانی، پذیرفته‌شدگان نهایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به مسئله مهم فراگیری تخصصی دوره های مذاهب اسلامی پرداخت و ابراز کرد: با توجه به فضای به وجود آمده در جهان اسلام و اندیشه تکفیر و هجمه‌های بی‌سابقه علیه مکتب تشیع، ضروری است این بحث به‌صورت تخصصی و پژوهش محور مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با پرورش طلاب مستعد از کیان و تراث اعتقادی مکتب اهل‌بیت(ع) دفاع کرد.

حجت‌الاسلام افضل‌آبادی در ادامه با اشاره به اینکه مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد تحت اشراف دفتر مرجع فقید حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) فعالیت دارد، بیان کرد: این مرکز از سال 94 با مجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شروع به کارکرده و توانسته‌ است با همکاری معاونت آموزش این مرکز دو دوره را به‌صورت موفق برگزار کند.
 

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha