جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حمایت از عرصه تبلیغ نوین در موضوعات مجازی، مکتوب و رسانه ای از سیاست های قطعی دفتر تبلیغات اسلامی است، گفت: تجربه بسیار موفق کار گروهی مبلغان در عرصه تبلیغ سنتی و چهره به چهره به عرصه نوین هم منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین جنات که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تبریک ایام ولادت حضرت مهدی(عج)، به ویژگی مهم این جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره نوین جنات بخشی از فرآیند فعالیت تبلیغی مبلغان عرصه های نوین تبلیغی است.   

وی تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی پیش از جشنواره نسبت به دریافت طرح ها و بعد از جشنواره در تکریم، تکمیل و توسعه فعالیت ها اهتمام دارد و تلاش می کند مسیر تبلیغ نوین، حمایت از محصولات و پشتیبانی از ایده های جدید مبلغان نوین را پیگیری کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در فعالیت های تبلیغ نوین در عرصه مکتوب، رسانه ای و فضای مجازی تاکید بر رویکردهای تبلیغی و دینی است، اظهار داشت: باید با فعالیت ها و ظرافت های هنری بتوانیم پیام های دینی متقن را به مخاطبان خودمان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر هرآنچه که در تبلیغ سنتی و چهره به چهره موردنیاز است، در عرصه تبلیغ نوین باید به تکنیک های هنری هم مجهز باشد؛ شاید برخی تصور کنند فضای جدید عرصه های تبلیغی متناسب با فضای طلبگی نیست در حالی که این برداشت اشتباهی است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد افزود: عرصه تبلیغ نوین محل بسیار مناسبی برای تذکر غیرمستقیم و ارتباط دادن افراد به فطرت پاک انسانی است به ویژه برای جوانانی که عمدتا مخاطبان ما هستند.

وی همچنین بر لزوم فعالیت جمعی و گروهی در عرصه های تبلیغی تاکید کرد و  گفت: تجربه بسیار موفق کار گروهی مبلغان در عرصه تبلیغ سنتی و چهره به چهره به عرصه نوین هم منتقل شد و تاکید ما بر این است که مبلغان نوین فعالیت خود را در قالب گروه های تبلیغی سامان دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: البته برای بسیاری از افراد و ما ایرانیان به لحاظ سنت های فردگرایی که در تعاملات وجود دارد، انجام کار گروهی تقریبا سخت است. 

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد با بیان اینکه لازمه کار گروهی صبر، تحمل و پذیرش نظرات دیگران است، تصریح کرد: به رغم همه این مسائل، ما تاکید داریم مبلغان فعالیت خود را در قالب گروه سامان دهند و خدای متعال خیرات و برکاتی را در قالب کار گروهی عنایت می کند که قطعا در کار فردی نیست.

وی با بیان اینکه حمایت از عرصه تبلیغ نوین در موضوعات مجازی، مکتوب و رسانه ای از سیاست های قطعی دفتر تبلیغات اسلامی است، افزود: قطعا ما خود را موظف می دانیم که از ایده ها و طرح ها و برنامه های مبلغان ارجمند حمایت کند و حتی نسبت به معرفی این عزیزان به مراکز مربوطه اهتمام داشته باشد.

معاون فرهنگی و نبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با پیگیری متعدد همکاران ما، مجموعه هایی نظیر افق قراردادهای متعددی با مبلغان رسانه ای منعقد کردند و تعاملات خوبی دارند؛ ظرفیت و توانمندی مبلغان رسانه ای حوزه بسیار قابل گسترش تر از وضعیت موجود است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha